Info - Setinggan Di Kuburan

Ok. Maybe ada yang dah tau pasal ni. Tapi tak salah kalau nak kongsi lagi kan? Gambar-gambar di bawah menunjukkan keadaan setinggan yang terletak di tapak perkuburan di Manila, Filipina. Gila berani tinggal kat kubur. Jadi tempat tinggal sampailah ada cucu cicit. Kanak-kanak pula tanpa segan silu a.k.a tanpa takutnya bermain polis sentri di atas kubur-kubur yang terletak di sana. Hebat tak hebat.

Psstt...ada K-Box diorang ni tau.

Main dengan tengkorak tu. Gila tak takut.


Entrance ke tapak perkuburan pula ada penjaga sampai ada pekerja tolong bersihkan.

Sempat gelak-gelak lagi tu.

Ada K-Box. Hebat tak?

Dari nenek sampai ke cucu. Berapa tingkat dah generasi diorang ni?

Pergh...ada TV tu.Kot-kot ada Astro.hehe..


Main judi atas kubur. Gila tak hormat si mati.

artikel asal: Tawau


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails